indonesie2023.reismee.nl

Naar Indonesië!

Hallo en welkom op mijn reisblog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel. Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom. Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter! Leuk dat je met me meereist!

We (zus Maud en zwager Sacha) hebben de vlucht geboekt met Cathay van Amsterdam via Hong Kong naar Jakarta. Vertrek 5 november. Na een overnachting in Jakarta gaan we dan met Air Asia naar Medan en door naar Bukit Lawang om de zelfde weg terug te gaan naar Jakarta. Dan hebben we wel even genoeg vliegtuigen gezien en stappen we op de dagtrein naar onze favoriete stad Yogjakarta. Via Solo, Surabaya en Probolinggo naar de Bromo en via het veer naar Bali om de laatste korte week daar af te schakelen, althans voor Maud en Sacha. Ik vlieg zelf dan door naar Flores om een dagtrip naar Komodo te maken, om de Komodo Varanen te zien. De eerste overnachting in Jakarta is geboekt, de laatste in Ubud. Tussendoor kijken we wel hoe het loopt en wat zich aandient. Ik heb er zin in!

Reacties

Reacties

Sacha

Ik heb er weer zin in?

Maud

Ga alvast mijn backpack van zolder halen ?

Frans Schatorjé

Leuk Luud!
Ik volg je reis graag.

Huug

Wordt een mooie reis zo te lezen! Veel plezier allemaal en ik verheug me op de mooie verhalen! En gelukkig Luud hoef je daar niet te stofzuigen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!