indonesie2023.reismee.nl

Telefoon

Dus Hein brengt mij naar het station in Venlo. De trein vertrekt om 14:33 en in de trein realiseer ik me om 14:31 dat ik geen telefoon bij me heb. Ik krijg het plotseling warm, graai mijn spullen bijeen en verlaat gehaast de trein. Achter mij gaan de deuren dicht en de trein komt langzaam in beweging. En nu? Taxi en naar huis want F. zal er nog wel zijn. Ik vraag de taxichauffeur te wachten en bel aan; ik heb bewust geen huissleutel bij me want eind van maand haalt W. me op die er wel een heeft. Geen geblaf en geen auto voor de deur. F. is natuurlijk meteen gaan wandelen met de honden. Geen probleem, de buren hebben ook een sleutel. Niet thuis dus. Ik ken maar 1 telefoonnummer uit het hoofd en dat is het gewone nummer van W. en C. De redder in nood komt, ik pak mijn telefoon, betaal de taxichauffeur en een uur later zit ik in een vertrekkende trein...

Reacties

Reacties

Huug

Weer een mooi verhaal, maar ook een beetje Luud Flater! Ik gun je van nu af aan een vakantie zonder toestanden! Maar dan worden de verhalen ook minder kleurrijk! Dus blijf maar vallen en opstaan! Komt uiteindelijk wel goed..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!